Kunstbeurs van Noord Brabant
25 t/m 28 juni 2015 Lithoijen (gem. Oss)

Genieten van hedendaags kunst op unieke locatie
Zoekt u een mooi object voor in huis, tuin of bedrijf, of wilt u gewoon genieten van kunst, kom dan naar de Kunstbeurs van Noord-Brabant. De beurs beloofd een groot succes te worden en u zult verrast worden door het enorme aanbod aan kunst. De deelnemende kunstenaars zijn met zorg geselecteerd en staan garant voor een hoge kwaliteit. Alle disciplines zijn vertegenwoordigd. Schilderijen, bronzen en keramische beelden, maar ook glaskunst, foto’s en sieraden kunt u in de mooi uitgelichte stands bewonderen. In tegenstelling tot bij vele andere beurzen zijn de meeste kunstenaars zelf aanwezig. Men koopt direct van de makers, die daarbij toelichting kunnen geven op hun werk, technieken en inspiratiebronnen. Een aanrader voor iedereen die van schoonheid en van betaalbare, met vakmanschap gemaakte kunst houdt. Maak kennis met een breed aanbod van hedendaagse kunst op de schitterende locatie van galerie Sous-Terre Lithoijen. Niet alleen de kunstbeurs en de vestiging van galerie Sous-Terre met haar reusachtige beeldenpark is inspirerend, maar ook de ligging van deze locatie in het typisch Brabantse landschap is een trekpleister op zich. Kunst als onderdeel van de natuur. Dit maakt de locatie tot een inspirerende plek voor iedereen die van (natuurlijke) schoonheid houdt. Kunst kijken en kunst beleven, dat zijn de ingrediënten van de kunstbeurs. Kom naar de beurs en laat u verleiden door al het moois dat er te genieten valt.

Win een portret van uzelf

Janneke Viegers is een virtuoos schilder. Naast haar vrije werk heeft zij honderden mensen geportretteerd. Met snelle, directe toetsen maakt zij in ongeveer twintig minuten een expressief, goed gelijkend portret. Wilt u uzelf, een kind of een geliefde in olieverf laten vereeuwigen, dan kunt u zich opgeven via info@kunstbeursvannoordbrabant.nl of via 0412-482159. Ook bij binnenkomst op de beurs kunt u zich nog aanmelden. De kosten zijn € 100,- per schilderijtje. U kunt het direct mee naar huis nemen. Tijdens de beursdagen wordt aan een aantal bezoekers aangeboden zich gratis door Janneke te laten portretteren.

Maak kans op een kunstcheque van € 1000,-

Onder de bezoekers die bij binnenkomst op de beurs hun gegevens en e-mailadres achterlaten, wordt een kunstcheque van € 1000,- verloot. Deze cheque kan besteed worden bij galerie Sous-Terre, de organisator van de beurs. De winnaar krijgt persoonlijk bericht.

Wat u nog meer kunt verwachten

Tijdens de beursdagen worden demonstraties en workshops gegeven door diverse deelnemende kunstenaars in verschillende disciplines. Verder vertonen kunstenaars van het Zandsculpturen Festival Oss hun kunsten en kunt u samen met hen uw eigen zandsculptuurtje maken. De beleving wordt gecompleteerd met live muziek waardoor ook de muziekhebbers onder de bezoekers aan hun trekken komen.

Beursinformatie

Beurslocatie: Batterijstraat 23a in Lithoijen ( gem. Oss )
Openingstijden: Donderdag 25 juni van 17.00 uur tot 20.30 uur voor genodigden en van 20.30 uur tot 23.00 uur voor genodigde leden van de Rabobank Oss Bernheze. Vrijdag 26 en Zaterdag 27 juni van 11.00 uur tot 21.00 uur en zondag 28 juni van 11.00 uur tot 18.00 uur.
 Entree: Dagkaart € 10,-65+kaarthouders en CJP € 5,-Kinderen tot 14 jaar gratis (mits onder begeleiding).

Kaarten zijn met 25 % korting te bestellen via www.kunstbeursvannoordbrabant.nl/tickets

Een overzicht van de deelnemende kunstenaars plus overige informatie vindt u ook op bovenstaande site.

Gratis parkeren op beurslocatie (P1).